top of page

חושבים לעשות חתונה קטנה? כך תעשו את זה נכון

חתונות קטנות מאופיינות ביתרונות שווים במיוחד - הן מרגשות ואינטימיות, יוצרות אווירה של אירוע בוטיק יוקרתי, מאפשרות למארחים להגיע באופן אישי לכל אחד מהאורחים ולדעת שכל אחד מהמוזמנים הוא מישהו באמת קרוב.


בנוסף, חתונות קטנות מאפשרות להשקיע באיכות גבוהה של כל אחד מהאלמנטים בחתונה, וגם אם תחליטו להשקיע בקייטרינג איכותי במיוחד, דיג'יי מעולה ומתנות אישיות ומושקעות לכל האורחים - זה לא יעלה לכם כמו בחתונה גדולה. אז למי מתאימה חתונה כזו ואיך מתכננים אותה, כך שתהיה חתונה בלתי נשכחת?


חתן וכלה


איך תדעו אם חתונה קטנה מתאימה גם לכם?

חתונה קטנה יכולה להתאים לכם אם יש לכם תקציב מוגבל, אבל גם אם יש לכם תקציב גדול ואתם רוצים למצות אותו בצורה אופטימלית ולהרכיב חתונה איכותית במיוחד עם אלמנטים יוקרתיים.

אבל לא רק התקציב הוא העניין. חתונה קטנה מתאימה גם ובעיקר לזוגות שאוהבים אירועים אינטימיים. אם מעולם לא אהבתם להשתתף באירועים גדולים והמוניים, ודאי תרצו שגם החתונה שלכם תהיה אינטימית וקטנה.

חתונה קטנה יכולה להיות התשובה עבור זוג, שחשובה לו האינטימיות ותחושת ההיכרות עם כל אחד מהאורחים, שמעוניין לחגוג במסיבה, במסיבה שתהיה אישית, מרגשת ונעימה.


5 טיפים שיעזרו לכם לתכנן חתונה חלומית

לחתונה קטנה יש אופי מיוחד וכדאי לתכנן אותה בצורה נכונה, כדי שהיתרונות שלה יבלטו וכדי שכולם יהנו להשתתף בה:

  1. אולם גדול שיש בו מעט אורחים יכול להיראות ריק ועצוב, לכן בחרו אולם אירועים קטן, שמספר המוזמנים הקטן יחסית, ימלא אותו היטב.

  2. הקפידו לבחור מקום שמצטיין ברמת השירות, האוכל והמוזיקה מפני שמספר האורחים הקטן, עלול להבליט כל חיסרון קטן.

  3. מספר המוזמנים הקטן יוצר אווירה אינטימית ולכן חשוב שסידורי הישיבה יאפשרו למוזמנים להרגיש בנוח, לצד אנשים שהם מכירים.

  4. למרות שמדובר באירוע קטן, זו עדיין הפקה מורכבת וחושב שהיא תהיה מוקפדת ומאורגנת היטב, כדי שתוכלו ליהנות מכל חלקי האירוע ולחגוג עם האורחים שלכם.

  5. הקפידו לבחור את המיקום המתאים, שיאפשר לכם ולאורחים שלכם להרגיש בנוח ויחזק את האווירה המיוחדת, הנוצרת באופן טבעי באירועים קטנים.


מלצר בחתונה קטנה


איך תבחרו את המיקום המתאים?

  1. בחצר הבית - אם יש לכם,או להורים, חצר גדולה ומטופחת, זה הזמן לנצל אותה ולהפוך אותה לגן האירועים הפרטי שלכם. חשוב כמובן לבדוק שהיא מספיק גדולה עבור כל האורחים ושיש בה גם מקום לקייטרינג, לוודא שהשכנים מעודכנים ומוכנים לרעש ולהכין את המקום היטב לקראת האירוע.

  2. חתונה בטבע - חוף הים יכול להיות לוקיישן מושלם - הנוף המשגע, רחש הגלים, המוזמנים יכולים להגיע בבגדים נוחים ואפילו לרקוד יחפים על החול הרך ותוכלו להזמין ספקים, שמתמחים בהקמת מבנים ארעיים לאירועים מהסוג הזה, לחגוג באווירה שמתאימה לכם ואפילו לחסוך את הנסיעה בין הלוקיישן של הצילומים לבין מיקום האירוע.

  3. וילה לאירועים - וילה גדולה ומפוארת, שיש בה את כל מה שצריך לאירוע מושלם, כולל האפשרות להישאר לישון במקום לאחר שהאירוע הסתיים, יכולה להיות אפשרות נפלאה.

  4. מסעדה לאירועים - תוכלו לחגוג במסעדה, שמגישה אוכל מדהים ושיש לה גם עיצוב מטריף, שיהפוך את החתונה שלכם לאירוע מהאגדות. לאורחים יהיה נוח, נעים וטעים ואתם תחגגו בראש שקט במקום יפיפה.

  5. אולם אירועים שמתמחה בחתונות ואירועים קטנים - מקום כזה מציע את כל היתרונות האפשריים, כי הוא מתוכנן ומאורגן במיוחד עבור חתונה קטנה, וכדי לתת לכם את האווירה המיוחדת, המתאפשרת רק באירועים מהסוג הזה. ברוב המקרים צוות המקום ומנהלי האירוע הם אנשי מקצוע מנוסים, שיכולים לתת לכם את כל האלמנטים הנחוצים לאירוע - מוסיקה, אוכל, סידורי ישיבה, חניה ושירותים נוספים לכם ולאורחים - והכל נמצא במקום אחד, מאורגן, מסודר ומקצועי, שמבין בהפקת חתונות ויודע מה צריך לעשות כדי שהאירוע שלכם יצליח, כך שאתם לא צריכים לדאוג להיבטים נוספים של ארגון האירוע - הכל תחת קורת גג אחת.




לסיכום - חתונה אינטימית, מרגשת ובלתי נשכחת

אם קראתם עד כאן, אתם בטח כבר מבינים, שיש המון יתרונות בקיום חתונה קטנה ואינטימית, עם קבוצה נבחרת של אורחים קרובים - אנשים שאתם מכירים באופן אישי ואוהבים להיות איתם, שחשוב לכם לחלוק איתם את הרגע המיוחד שלכם.

חתונה כזו, שמתקיימת בלוקיישן המושלם תאפשר לכם לארגן אירוע חלומי ומושקע, בלי להיכנס לחובות, לקבל את כל האלמנטים והמרכיבים החשובים לאירוע ברמה גבוהה, שיצרו עבורכם חתונה מיוחדת ובלתי נשכחת.

bottom of page