top of page

אטרקציות שיכולות לשדרג כל אירוע

חוגגים מאורע מרגש ומבקשים לגעת בכל פרט ופרט שיהפוך את החגיגה לחוויה בלתי נשכחת עבור כל המוזמנות והמוזמנים? רבים המתכננים את אירועיהם, מוצאים את עצמם נשאבים אט-אט אל תוך נעליהם של מארגני ומפיקי אירועים.

החל מחיפוש ותקשורת רציפים עם הספקים השונים, דרך סידורי ישיבה ועד לאלמנטים וויזואליים קטנטנים אך שמשפיעים בענק ושיכולים לשנות את כל הקו העיצובי.

לעתים, כאשר אנו רק בתחילת הדרך, ייתכן ולא נדע אחר מה לחפש, ונבקש לקבל השראה. במיוחד לשם כך, יצרנו עבורכם את הצ'ק ליסט הקצרצר הבא שיאפשר לכם לבחון מספר רעיונות עיקריים ופופולריים המאפשרים לשדרג כל אירוע, ולהפוך אותו למאורע ייחודי ולזיכרון נפלא ומתוק בקרב כל המוזמנים.


פרחים לחתונה

עמדת שזירת פרחים / עיצובי פרחים לשולחנות

ומי אמר שצריך לבחור מבין השניים? כאשר אנו מבקשים לייצר אימפקט מרגש וייחודי, הרי שפרחים יכולים להוות בחירה טבעית של ממש, תוך שהם מביאים עמם את כל יופיו של הטבע.

ישנם בתי עסק המספקים שירות עם דוכן לשזירת פרחים ממש בתוך חצר האולם לצד עמדות הבופה. כך, יכולים המוזמנים והמוזמנות לעטר את מלבושיהם עם פרחים, להכין כתר פרחים ולערוך שלל עיצובים יפהפיים.

לצד הדוכן, הרי שישנה האפשרות לשזירת פרחים ייחודית לשולחנות הסועדות והסועדים. ממש כמו פרחים לחג האהבה גם בעיצובים לשולחנות המוזמנים, הרי שניתן להיעזר במוטיבים רומנטיים נפלאים המקנים לאירוע נופח מרגש במיוחד.


אמנות בלונים

לא תאמינו כיצד ניתן לערוך שפע של עיצובים בבלונים ולהפוך כל בלון ובלון לחומר ביד היוצר.

כיום ניתן למצוא מגוון אמני בלונים העורכים עיצובים מפתיעים ומרהיבים ביופיים. ניתן לשכור את שירותיו של אמן בלונים אף הוא לקישוט שולחנות המוזמנים, ואף לייצר קיר בלונים ענק בכניסה לאולם עמו יכולים המוזמנים והמוזמנות להצטלם.

לאלו מכם המבקשים לייצר אטרקציה ייחודית לצד שזירת הפרחים, הרי שניתן לשכור את שירותיו של אמן בלונים שיסתובב בין הרוקדות והרוקדים ברחבה, ויעצב שפע של צורות עם בלונים לפי בקשות הנוכחים.


עמדות אוכל נוספות

לשעות הקטנות של הלילה, מתי שהנוכחים והנוכחות כבר דיי מתעייפים, זה הזמן לתת להם זריקה של מרץ עם דוכני אוכל נוספים ואפשריים. ואם כבר נבחר בדוכנים נוספים, הרי שניתן להיעזר בהם גם כדי לייצר תצוגה מרהיבה ומרשימה במיוחד.

דוכן של פירות טרופיים המגיעים בשלל צבעים, או דוכן קינוחים המשלב שלל דברי מתיקה שונים עם נראות שאין שנייה לה.

הדוכנים בפני עצמם יכולים להיות מעוצבים במראה מרהיב דוגמת עגלת עץ כפרית או דוכן טרופי שנראה כאילו ונלקח הישר מחוף הים.

ואם אתם מחפשים אחר אולם אירועים בחיפה וסביבתה, בכל שאלה והתייעצות, הצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם ליהנות מאירוע בלתי נשכח, מרגש ושנוגע ולו בפרטים הקטנים ביותר.


bottom of page