top of page

לחגוג בסטייל בלי לקרוע את הכיס: טיפים לחיסכון בעלויות אירוע

בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, ברית או כל אירוע אחר, לחגיגות באולמות האירועים יצא שם של הוצאה כבדה, קנס במילים עממיות יותר. כן, אתם יודעים על מה אנחנו מדברים. כל זוג שניגש להתחתן לוקח על עצמו לעיתים קרובות נטל של עשרות אם לא מאות אלפי שקלים, שעשויים להפוך לבעיה משמעותית. אך עם קצת יצירתיות, רצון ללמוד ובעיקר דרייב, גם אתם תוכלו לחסוך לא מעט כסף באירוע הבא שלכם.

עם טיפים חכמים מבית המומחים של גלריה 279, שכבר הפיקו וניהלו אירוע או שניים, נסייע לכם לגלות את הקלות שקשורה לחיסכון בהוצאות האירועים. מהר מאוד תגלו שאפשר לקיים חגיגה מרגשת במיוחד, מבלי להגביל את התקציב ולהתפשר באופן דרמטי. סקרנים לשמוע עוד? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה, ויחד נחשוף טיפים חכמים לחיסכון בעלויות האירוע.



חיסכון בעלויות אירוע


אז לפני הכל - למה בכלל חשוב לחסוך בעלויות?

ובכן, אין בעצם חשיבות לחיסכון כחיסכון, ואם בורכתם בחשבון בנק בלתי מוגבל כנראה שהכתבה הבאה פחות תדבר אליכם. אך עדיין, עוד לפני שנתעמק בטיפים עצמם, חשוב להבין למה החיסכון בעלויות האירוע הוא כן קריטי עבור רוב החוגגים. זכרו תמיד שעם ניהול הוצאות חכם (בכל תחום!), תוכלו להקל משמעותית על הנטל הכלכלי הכבד ועלויות המחיה הגבוהות שמאפיינות את המדינה שלנו.

ולצד זאת, ניהול התקציב וגישה חסכונית יותר יאפשרו לכם לקזז איפה שאשפר, ו"לפנק" איפה שצריך. כלומר – כשתצליחו לקצץ במקום אחד, תוכלו להזרים תקציב משופר למקום אחר. לכן, תקציב מחושב, לרבות באירועים, מאפשר לכם להקצות משאבים בצורה אסטרטגית, ומבטיח שכל היבט בחגיגה יקבל את תשומת הלב הראויה לו במידת הצורך.


טיפ 1: שתפו פעולה בחוכמה עם אולם האירועים

הטיפ הראשון ואולי החשוב מכולם נוגע לבחירת אולם האירועים ושיתוף הפעולה אתו. חשוב מאוד לשתף פעולה אך ורק עם אולמות שמציעים חבילות אטרקטיביות, שכוללות מקסימום שירותים במינימום מחיר. זה הרגע שלכם להתמקח ולריב על העלות הסופית, וכך אולי גם לחסוך שקל או שניים. בנוסף, קחו בחשבון שבחירת מקום שמספק שירותים נוספים (אקסטרות כמו צלם, די ג'יי, תאורן וכו') יכולה להוזיל משמעותית את ההוצאות.


טיפ 2: הרכיבו תפריט שהוא גם טעים וגם חסכוני

אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל אירוע הוא התפריט. רבים נופלים בהקשר זה, ומרכיבים תפריט יקר במיוחד באופן חסר פרופורציות. זה נכון שהפינוק הקולינרי הוא חלק בלתי נפרד מהחגיגה, אך אין סיבה לשבור חסכונות כשזה מגיע להרכבת תפריט. אנחנו ממליצים לכם לשתף פעולה אך ורק עם אולמות שמציעים תפריט מגוון בעלות חסכונית. נסו לקצץ איפה שאפשר בכמות המנות והפרודוקטים, וכך תצליחו לחסוך משמעותית בתקציב.


טיפ 3: קחו על עצמכם חלק ממלאכת העיצוב

הטיפ הזה שימושי מאוד, במיוחד עבור אלה שחשוב להם להכניס את הטאץ' האישי לאירוע. אנחנו ממליצים לכם בחום לקחת את מלאכת העיצוב עליכם, ולהוריד אותה כמה שאפשר מהאולם. החל מסידור השולחנות, דרך הזמנת הפרחים ועד לעיצוב החלל לפי הסטייל שלכם – יש שפע של דרכים לחסוך מבחינה עיצובית, מבלי להתפשר כמובן. השילוב הזה יכניס את הטעם המיוחד שלכם לאירוע, ובעיקר יצמצם משמעותית את עלויות הקישוט והעיצוב.


טיפ 4: השתמשו בכלים טכנולוגיים יעילים

הזמנות מודפסות אאוט, הזמנות דיגיטליות אין. כן כן. אין סיבה לבזבז כסף על הזמנות פיזיות מבית הדפוס. וזו רק דרך אחת לנצל את האיכויות המתקדמות. כיום יש שפע עצום של כלים טכנולוגיים יעילים שיעזרו לכם לחתוך בעלויות. החל משימוש בכלים של בינה מלאכותית (AI) לתכנון האירוע, ועד לפלייליסטים בהתאמה אישית באפליקציות הסטרימינג שיורכבו במיוחד לחגיגה שלכם – השמיים הם הגבול.


הזווית של גלריה 279: אירועים במחירים נוחים לכל כיס

אם העלויות מרתיעות אתכם, דעו שאצלנו בגלריה 279 הסיפור שונה לגמרי. הצוות המסור שלנו ישמח לסייע לכל אחד מכם לחגוג כמו שצריך, מבלי לקרוע את הכיס. ואם מעניין אתכם לשמוע על עוד שיטות יעילות לחתוך בעלויות, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר עוד היום. יחד, בשיתוף פעולה יעיל, נבנה מסגרת תקציבית נוחה שתרים את האירוע שלכם לגבהים חדשים.


bottom of page