top of page

המדריך השלם והמעודכן ולבחירת חליפת חתן

איזה יופי, אתה מתחתן. בשעה טובה החלטת למסד את היחסים עם בחירת ליבך. לשניכם ברור שהמוקד של החתונה יהיה הכלה, אין לך שום רצון לקחת לזוגתך את אור הזרקורים, היא תשקיע בבחירת שמלת הכלה חודשים לפני. אבל זה לא אומר שבגדי חתן הם ענין של מה בכך.


זו עדיין הזדמנות בשבילך להבריק עם בגדי חתן מיוחדים, מקוריים ושהולמים את גזרתך ואת סגנונך בבגדים. כמובן שאתה באותה מידה יכול ללכת על בגדי חתן קלילים ופשוטים שתרגיש בהם נוח ונעים. לא משנה מה תבחר העיקר שתהיה מרוצה ושלם עם הבחירה של בגדי החתן שלך.


אם אתה לא יודע מאיפה להתחיל את החיפוש ומה לבדוק בתהליך, אספנו עבורך כמה טיפים לתהליך בחירת בגדי חתן.



מגוון דגמים של חליפות חתן


ממה להתחיל את החיפוש אחר בגדי חתן?

תתחילו ממה לא. אולי ברור לכם שבגדי חתן מצריכים הערכות וחשיבה אחרת, אפילו לשנות קצת את הטעם הבסיסי והסטנדרטי שלכם, כך שלשמור על ראש פתוח ולנסות גם בגדי חתן שהם לא מה שצפיתם זה רעיון מצוין. בהחלט חשוב לצמצם את המבחר על ידי החלטה על מה בטוח לא. אם יש משהו שממש, אל ממש לא לטעמכם. בגדי חתן שאין שום סיכוי שתלבשו אי פעם, אל תלכו בכיוון הזה, לא חייבים לראות הכל או למדוד הכל.


האם לעבור בכל חנות?

ממש לא. אחרי שהגדרתם מה לא לטעמכם, תתמקדו בשתיים שלוש חנויות מקסימום. חנויות של בגדי חתן שאתם מניחים שיהיו שם בגדים לטעמכם. וזה אמור להספיק. כשאתם מגיעים לחנות, תסקרו את הנראות שלה, תשימו לב לכימיה שיש לכם או אין לכם עם המוכר. הוא הולך לייעץ לכם, לעזור לכם במדידות, כדאי שתרגישו איתו נוח. אם לא נעים לכם איתו, תחתכו לחנות הבאה. לא חייבים לסבול, בחירה של בגדי חתן צריכה להיות אירוע משמח וכייפי, לכל הפחות נעים ולא מעיק.


נכון שחליפות חתן לא באות במבחר כמו שמלות כלה, אבל אבל יש מבחר מספיק בשביל כל אחד למצוא את עצמו בחליפת חתן. היום האפונה כל כך פתוחה שאפשר למצוא דגמים במבחר צבעים, בגזרות שונות ועם אביזרים מפתיעים. אפשר חליפה סולידית בצבעים שקטים עם חולצה צבעונית ונעלי ספורט בצבע עז, אפשר חולצה לבנה עם חליפה בצבע עז. יש מגוון וריאציות בהתאם להעדפות שלך ולנועזות של החתן.


מצאתי חנות כללבי, מה השלב הבא?

יש מוכר נחמד, החנות נראית עם מספיק מלאי שאפילו אתם עם הטעם הבעייתי תצאו עם בגדי חתן, יופי. עכשיו תשחררו ותתנו למוכר להוביל. יש מצב שהוא רואה משהו בחיבור ביניכם לבין הבגד שלכם אין כרגע את היכולת לראות.


גבר בחליפת חתן


שוב, אם לא מדובר על חליפה שעושה לכם חלחלה, תמדדו. תמיד אתם יכולים להחליט שזה לא מתאים ולא לקנות. אבל אולי בעקבות המדידה תופתעו לטובה. תנו צ'אנס. הכי חשוב שיהיה לכם נוח מספיק. על תבדקו נוחות רק על ידי עמידה בדום, תתיישבו, תתכופפו, תסתובבו. אתם הרי הולכים להשתולל בחתונה. אז זו הבדיקה המתאימה.


אם תהיה נעול נגד לא תדע זה בטוח. מצד שני, אם תבחר בחליפה רק כדי לרצות את ההורים שלך או את הורי הכלה ואפילו את הכלה עצמה, לא תרגיש נוח כל החתונה וחבל. החוכמה היא למצוא את האיזון הנכון בין שתי נקודות הקיצון.


גם אם אתה לא נוהג ללבוש חליפות מחויטות, חתונה היא אירוע ייחודי בחייך, יום מיוחד שבו אתה מתחייב לבת זוגך לחיים משותפים. המעמד מרגש ובהחלט נכון להעלות בדרגה את סגנון הלבוש הרגיל. האם זה אומר שחייבים חליפה מיוחדת ויקרה? ממש לא. אפשר מכנסיים מחוייטים, עם חולצה מכופתרת ובלי המקטורן, אפשר לארגן וריאציה יותר זרוקה על חליפה מחויטת, יש מבחר גדול.


המעצבים והמוכרים לוקחים בחשבון טעמים וסגנונות לבוש רב גונים בקרב החתנים וינסו להתאים לך את הסגנון שהכי מתאים לגזרה שלך והכי קרוב לתפיסת הלבוש השגרתית שלך. שיהיה במזל טוב :)


bottom of page