top of page

מידע מקוצר אודות הפקת בר מצווה בסטייל 2020

בימינו אירועי בר ובת מצווה הפכו להיות עניין רציני ביותר, והיום כבר לא נתקלים כמעט בבר מצווה פשוטה כמו בעבר. אם בעבר בר המצווה הייתה חגיגה קטנה ומשפחתית, אשר כללה אירוע בבית הכנסת וארוחת צהריים, הרי שהיום הדברים כבר לא כך. היום יש צורך לעשות חגיגות הרבה יותר גדולות, בין אם מדובר על בר מצווה או על בת מצווה, ומובן שההורים משלמים על כך הרבה יותר כסף מאשר בעבר.


כיום קשה מאוד לעשות לבד את הפקת בר המצווה, ולכן אנשים נוטים יותר ויותר לפנות לחברות מקצועיות, כדי להבטיח שהאירוע יהיה מושלם, או הכי קרוב למה שהילד רוצה.


נער בר מצווה עולה לתורה


מפיקים שונים, מקומות שונים

כפי שהוזכר, יש לא מעט חברות שמציעות שירותים של הפקת בר מצווה ואכן כל אדם שרוצה להפיק אירוע ברמה גבוהה, כדאי לו שיפנה לחברה כזו. ההפקה כוללת הרבה מאוד דברים, החל במחשבה על הכניסה של ילד בר המצווה לאולם או לגן האירועים, ועד החלטה של כיצד יהיה מסודר העולם ומה יהיה מהלך אירועי הערב. בימינו יש מפיקים אשר עושים הפקת אירוע שכוללת שירים ששרים ילדי המצווה, וכמו כן, יש לא מעט רקדנים שמשתתפים בהפקת בר המצווה, בתור חלק מההפקה וחלק מהבידור שמקבלים האורחים הרבים שמגיעים לאירוע גדול מימדים כמו זה.


אם אתם מחפשים מקום לבר או בת מצווה בחיפה שמורכב מקונספט ייחודי ואווירה צעירה וכיפית - מוזמנים לדבר איתנו ולהגיע לסיור התרשמות וטעימות.


עלויות שונות

מובן כי מכל הנאמר אפשר בהחלט להסיק כי ההפקה של בר או בת מצווה זה אינו עניין של מה בכך, וכי מדובר על הרבה מאוד כסף. יחד עם זאת, אין זו חובה כי העניין יעלה כל כך הרבה, כי יש מקומות שמספקים שירותים של הפקות לבר מצווה מבלי שהורי הילד יצטרכו לקחת הלוואה לזמן ארוך.


DJ

רצוי מאוד לעבוד מסודר - להחליט מה בדיוק יהיה בבר המצווה, ולאחר מכן לחפש את החברה שתוכל להפיק את האירוע הזה לפי בקשות הילד וההורים. זה לא פשוט למצוא חברה שלא לוקחת הרבה מאוד כסף ועדיין שומרת על רמת איכות טובה, אך זה בהחלט אפשרי. כמו כן, מומלץ מאוד להשתתף באירוע שהפיקה החברה שממנה רוצים לקבל שירות, כי זוהי דרך מצוינת להתרשם מהיכולות של החברה. לסיכום, בר מצווה זו מסיבה של פעם בחיים, וכדאי מאוד להשקיע בהפקה שלה, כי זו מזכרת נפלאה לילד.

bottom of page