top of page

6 סיבות שמסבירות למה מגשי אירוח מתאימים לכל אירוע

עודכן: 12 בספט׳ 2021


אירוח מספר רב של אנשים באירוע או אפילו פגישה עסקית מצומצמת, יכול להוות נטל רב עבור המארח אשר צריך להביא כיבוד טעים ואיכותי ולדאוג לכך שכולם יהיו מרוצים ויוכלו ליהנות. הפתרון המושלם ביותר עבור כל מפגש או אירוע בכל סדר גודל - מגשי אירוח חלביים או בשריים, ואפילו מגוון של מגשי קינוחים ופירות לסיום מתוק. כך תבחרו את המגשים הטעימים בהתאמה אישית עבורכם, ותהיו בטוחים כי כולם ידברו על האירוח המושלם שלכם לאחר מכן.



מהם מגשי אירוח?


לפני כמה שנים מגשי אירוח היו קונספט מושלם בעיקר לאירועי בוטיק יוקרתיים או בכנסים של חברות גדולות, כיום ניתן לראות כי באירועים רבים ואף פגישות או אירועי חברה קטנים, אנשים מזמינים מגשי אירוח שונים בטעמים מגוונים ובמחירים לא יקרים במיוחד.


בעיקר בשנתיים האחרונות, כאשר תחום האירועים והקייטרינג היה בצניחה בעקבות נגיף הקורונה, אנשים העדיפו להזמין את המגשים בצורה אסתטית אל ביתם או אל המשרד בו עבדו על מנת להימנע מהתקהלות של אנשים או בגלל הסגר שמנע מהם לקיים אירוע או לצאת לאכול בחוץ.


מגשי האירוח הם בעצם פלטות מזון, אשר הפכו לטרנד חם בתקופה האחרונה. המגשים מספקים פתרון מצויין, בעיקר בגלל האפשרויות המגוונות לכל סוגי המנות. החל ממנות ראשונות, מנות עיקריות בשריות או חלביות ועד מגוון קינוחים ופירות. ניתן להזמין המון מטעמים שונים ולתת לאנשים את אפשרות הבחירה מתי ומה לאכול ולהיות בטוחים כי כולם יצאו שבעים ומרוצים.






מתאים לכל חגיגה ואירוע


מגשי אירוח מתאימים לכל סוג אירוע או אפילו מפגש מצומצם, החל מאירוע בר מצווה, כנס של חברה ועד יום גיבוש של עובדים. בזכות העיצוב היפה והמרשים, אין ספק כי המגשים יוצרים אווירה יוקרתית ומעוררת תיאבון עבור כל חגיגה, אפילו הקטנה והאינטימית ביותר.


ההזמנה של המגשים היא מגוונת וחופשית, תוכלו לבחור מאכלים ומטעמים שונים שיוכלו להתאים לכל אחד ואין דבר יותר מהנה ממגוון רחב של אוכל. מעבר לנוחות שבה ניתן ליהנות ממטעמים שונים, היתרונות למגשי האירוח הם רבים :


  • התאמה של המנות והמאכלים השונים על פי הצרכים האישיים שלכם.

  • ניתן לבחור את מגשי האירוח בהתאם לסדר גודלו של התקציב.

  • פתרון מהיר ומושלם לכל אירוח מצומצם או לאירוע גדול.

  • בזכות המגוון הרחב של המאכלים, תוכלו להימנע מכאב הראש של בחירת מנות המתאימות לכולם.

  • מתאים לכל קונספט של אירוע אם בישיבה או עמידה, בכל זמן ובכל מקום.

  • כל מגשי האירוח מוגשים וארוזים בצורה אסתטית ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.



מגוון טעמים ומאכלים


אחת הסיבות העיקריות שבגללן אנשים אוהבים ללכת לאירועים או כל חגיגה, היא בגלל האוכל שהם כל כך מצפים לקראתו. יש מישהו שלא אוהב אוכל איכותי ברמה גבוהה? לכן, על המארחים מוטלת אחריות גדולה כאשר הם צריכים לדאוג לכך שכולם יצאו שבעים וייהנו מהאירוע באופן מושלם.


במיוחד בשביל זה קיימים מגשי אירוח חלביים, בשריים, מתוקים, מלוחים ובכל טעם וצבע שרק תרצו ותבחרו. הדבר הנפלא הוא שהמגשים מתאימים לכל שעת אירוח, זאת אומרת שתוכלו לבחור מגש אירוח חלבי קל או מגש מתוק לארוחת בוקר או לעומת זאת, מגש אירוח עם מטעמים בשריים לאירוח בשעות הערב.


על מנת להיות בטוחים כי תבחרו את מגשי האירוח האיכותיים, הטעימים והטריים ביותר. אתם מוזמנים להיכנס ולהתרשם ממגוון התפריטים של גלריה אקספרס, המספקים פתרונות קולינריים של מגשי אירוח לאירועים - לחוויה יוצאת דופן ואישית עבור כל חגיגה, אירוע או כנס עסקי.


bottom of page