top of page

בר אקטיבי לאירועים: האם זה חובה לכל אירוע?

אחד הדברים שמוסיפים ורלוונטיים במיוחד בתכנון חתונה או אירוע הוא בר אקטיבי. בר אקטיבי לאירועים הוא בר פעיל באירוע שמטרתו היא מזיגת אלכוהול לאורחי האירוע על רחבת הריקודים ומחוצה לה, תוך שמירה על מצב רוח מרומם ואירוע שמח במיוחד.

האלכוהול המוגש במסגרת בר אקטיבי לאירועים מוגש על ידי רקדניות מנוסות, בווריאציות ייחודיות ומגוונות, על מנת לשמור על האורחים ברחבת הריקודים שמחים ומחכים לפעם הבאה בה יוגש האלכוהול. בין הדרכים המוכרות ביותר להגשת אלכוהול ב בר אקטיבי לאירועים הן מבחנות אלכוהול צבעוניות, דליים של אלכוהול עם מלא קשים שכולם שותים מהם באופן משותף, קישוטים מיוחדים המוגשים בתוך כוסות המשקאות ושלל גימיקים ואטרקציות נוספות.

אלכוהול



שירותי בר אקטיבי לאירועים


שירותי בר אקטיבי לאירועים הם הערך המוסף שביכולתך להוסיף לאירוע שלך, בין אם מדובר בחתונה, בבר מצווה, בבת מצווה או בכל אירוע אחר אשר מתקיים באולם אירועים. יחד עם אנשים שעיסוקם הוא מתן שירותי בר אקטיבי לאירועים, תוכל להחליט אילו אטרקציות ואלו פעילויות ניתן לעשות על מנת להפוך את האירוע מסתמי למבדר ומהנה.

שירותי בר אקטיבי לאירועים מציעים בין היתר גם רקדניות מקצועיות שיככבו על רקדת הריקודים וידרבנו אורחים לגשת לרחבת הריקודים (ניתן לבקש ריקוד בכיכובן בזמנים בהם הרחבה ריקה מאנשים - כמו במנות העיקריות). בנוסף, יסתובבו הרקדניות בין האורחים על רחבת בעודן מחזיקות קוקטיילים טעימים (אלכוהוליים או לא אלכוהוליים- בהתאם לאירוע ולבקשת בעלי האירוע), ממתקים שונים, פירות ספוגי אלכוהול ושאר פינוקים שיעוררו את האורחים שלכם וישמחו אותם. כמו כן, חברות מכובדות אשר מציעות שירותי בר אקטיבי לאירועים יעניקו לכם את האפשרות לבחור את העיצוב של הבר- וכך תוכלו להתאימו לאופי האירוע ולעיצוב האולם באופן המקסימלי.

אילו משקאות ניתן להגיש במסגרת בר אקטיבי?


במסגרת בר אקטיבי ניתן לבחור ולהגיש שלל משקאות אלכוהוליים, כמובן בהתאם לרמת ואיכות הבר אליו פניתם. בר אקטיבי וותיק ואיכותי בדרך כלל יציע ללקוחותיו קשת רחבה מאוד של סוגים, אחוזי אלכוהול ומקום התוצרת, כאשר לכל משקה המחיר שלו, כמובן. ניתן לבחור ולהגיש יינות ושמפניות יוקרתיות, דבר המתאים בעיקר לאירועים עסקיים ורשמיים יותר, וניתן לבחור ולהגיש משקאות עממיים יותר ונגישים יותר כמו וודקה רד בול, טקילות, ויסקי, קוקטיילים מסוגים שונים ועוד.

חשוב לציין כי באירועים כמו ימי הולדת, בר מצוות או בת מצוות ניתן גם כן להזמין שירותי בר אקטיבי, ולבחור משקאות שאינם אלכוהוליים כמו מילקשייקים, קוקטיילים העשויים מפירות וממי סוכר, מיצים טבעיים בהם טבולות סוכריות גומי וכדומה.



4 דברים חשובים אליהם כדאי לשים לב כאשר רוכשים בר אקטיבי


כאשר רוכשים בר אקטיבי לאירועים, יש לשים למספר דברים על מנת לוודא שהדבר יהיה רלוונטי ואטרקטיבי לאירוע, וביניהם:


  1. התאמת סוג המשקאות והנשנושים לאורחי האירוע: אם מדובר בבר מצווה, כמובן שלא ניתן להגיד אלכוהול באופן חופשי ולא מבוקר, וסוג המשקאות המומלץ הוא קוקטיילים מיוחדים (ללא אלכוהול, כמובן), מילקשייקים טעימים וכדומה, המוגשים בכלים יוצאי דופן עבור ילדים כמו כוסיות אלכוהול, כוסות בירה וכדומה. בחתונה, לעומת זאת, ניתן להגיש קוקטיילים אלכוהוליים בדליים גדולים, משקאות נקיים במבחנות וכיוצא בזה. בשני המקרים ניתן להגיש ממתקים, חטיפים ונשנושים נוספים המתאימים לכל סוגי המשקאות.

  2. חלק מתפקידי בר אקטיבי לאירועים הוא חלוקת אביזרים צבעוניים שיתאימו לאופי האירוע וישמחו את האורחים. שרשראות זוהרות, משרוקיות, כתרי פרחים ועוד פופולאריים במיוחד בקרב חתונות ואירועים לילדים.

  3. וידוא כי גיל הברמנים מתאים לאירוע- בעוד שמדובר בבר/בת מצווה ברמנים תיכוניסטים יכולים להתאים, כאשר מדובר בחתונה רצוי שיהיו באירוע ברמנים מנוסים ובוגרים שיוכלו לתת מענה טוב יותר על בקשות האורחים.

  4. וידוא מול בעלי הבר האקטיבי באיזה סוג אלכוהול מדובר- ישנם ברים אקטיביים אשר מגישים אלכוהול איכותי, וישנם ברים אקטיביים שחוסכים בעלויות האלכוהול- דבר שעשוי לעלות לכם במצב הרוח של האורחים (לא מעט אנשים נמנעים מאלכוהול זול מסיבות רבות) ובכאבי ראש למחרת.



בר באולם אירועים


ומה לגבי החסרונות?


כמו לכל דבר בחיים, גם שמדובר בשירותי בר אקטיבי לאירועים קיימים מספר חסרונות לצד יתרונות רבים. החיסרון הראשון הוא כמובן העלות- שאינה זולה ביחס לבר בו ניתן לרכוש אלכוהול באופן עצמאי , ויכולה לנוע 7-25 ₪ לאורח (בהתאם למקום תוצרת האלכוהול).

חיסרון שני ברכישת שירותי בר אקטיבי לאירועים הוא מקצועיותם של הברמנים- בעוד יש ברים אקטיביים המעסיקים ברמנים מנוסים ובוגרים בלבד, לא מעט מנהלי ברים אקטיביים מעוניינים לקצץ בתשלום הברמנים ומעסיקים נערים צעירים בגילאי 16-18, שהקוקטייל היחיד אותו הם מכירים ברוב המקרים הוא וודקה רד בול או וודקה חמוציות. חשוב מאוד לא ליפול בכיסאות בעניין הזה שמדובר בחתונות בעיקר- שכן מדובר בקהל בוגר שסביר כי שותה משקאות נוספים המצריכים ידע מקצועי באלכוהול.



טיפים שיעזרו לכם לבחור בבר הנכון ביותר עבורכם


  • שימו לב לכמות הברמנים שמוצעים לכם על ידי מנהלי הבר האקטיבי: הכמות הנכונה היא ברמן אחד עבור 40-60 אורחים בממוצע.


  • שימו לב לאלכוהול בו משתמשים הברמנים: האם חשוב לכם כי באירוע שלכם יוגש אלכוהול איכותי ומענג או שזה לא בראש מעייניכם? המחירים שמבקשים ברים אקטיביים שמשתמשים באלכוהול איכותי יקרים פי כמה וכמה מברים שחוסכים במובן הזה, ובמידה ואתם מבקשים לקצץ בהוצאות זה יכול להיות רלוונטי מאוד עבורכם.

  • בקשו לראות אירוע בו הבר האקטיבי עובד- שימו לב לאופי הרקדניות (האם הן מקצועיות או ילדות תיכוניסטיות ביישניות וחסרות ניסיון?), לגילאי הברמנים (שוב- תיכוניסטים ללא ניסיון או ברמנים מקצועיים), לזמינות הבר עבור האורחים ולשעה בה הוא מתקפל. חשוב מאוד שהבר האקטיבי יהיה זמין לאורחים עד לרגעים האחרונים ביותר של האירוע, ושלא יפתיעו אתכם עם קיפולו בשעה בה האורחים עדיין מפזזים על רחבת הריקודים.


לסיכום - זה מומלץ?


רבים מאיתנו נתקלו במהלך חייהם באירועים מושקעים מבחינת מיקום, עיצוב העולם, בגדי עורכי האירוע, שימוש בטכנולוגיות כאלו ואחרות ועוד, אך הזיכרונות אותם אנו לוקחים עמנו בסוף אותם אירועים נוטים לפוג במהרה ומה שנותר הוא תמונה או שתיים מאותו אירוע. הסיבה- חוסר עניין בקרב האורחים ורחבת ריקודים. רכישת בר אקטיבי לאירועים מבטיחה לבעלי האירוע שמחה והילולה ברחבת הריקודים, דבר משמעותי ביותר שמדובר באירועים.

bottom of page