top of page

5 אטרקציות פופולריות לחתונה ואיך להזמין אותן

אחד מהאירועים היקרים ביותר לליבנו במהלך חיינו הוא כמובן החתונה. כאשר אנו מתכננים את יום החתונה שלנו, היום שעליו חולמת כל אישה מגיל צעיר מאוד, אנו חושבים על דרכים להפוך את חתונתנו מ'עוד חתונה' לחתונה ב-ה' הידיעה. אחד מהכלים העומדים לרשותנו לצורך הגשת שאיפה זו, היא הזמנת אטרקציות לחתונה, אטרקציות שתפקידן הוא יצירת אירוע בלתי נשכח הן עבורנו והן עבור אורחינו.


סקסופון

אטרקציות נפוצות במיוחד בקרב חתונות בישראל 2019

אטרקציות לחתונה יש בשפע, וניתן להשיגן במחירים אטרקטיביים במיוחד לאור התחרות הרבה שקיימת בשוק החתונות בישראל ובעולם. בין האטרקציות המוכרות והנפוצות ביותר בעולם החתונות נכון להיום, ניתן למצוא:

  • בר אקטיבי - בר פעיל אשר במסגרתו ניגשות ברמניות מרקדות לאורחים ומציעות להן משקאות אלכוהוליים ייחודיים וטעימים במיוחד. צורת ההגשה היא בלתי פורמלית בעליל, ומונה בין היתר מזרקים, פירות ספוגים באלכוהול, מבחנות צבעוניות מלאות במשקאות חריפים ועוד.

  • זמר / סטנדאפ בידור - תחום נוסף של אטרקציות לחתונה הוא תחום השירה והבידור, בין אם מדובר בזמר מפורסם שהוזמן לחתונה ומופיע כ 45 דק' במהלך האירוע, או זמר אנונימי, שעלותו זולה יותר ולעיתים משמח לא פחות מזמר מפורסם ויקר.

  • תמונות מגנט - מדובר בטרנד שניתן לראות כמעט בכל אירוע, החל מימי הולדת ועד לחתונות מפוארות במיוחד. מדובר בתמונות המודפסות על מגנטים, ואותן יכולים האורחים לקחת עמם לביתם כבר במהלך האירוע.

  • קליפים מבדרים אותם ניתן להציג במהלך האירוע – מדובר בקליפים משעשעים אשר בהם מושתלים פני החתן והכלה ומטרתם לעורר צחוק ושמחה בקרב האורחים.

  • זיקוקי דינור - רלוונטי יותר לגנים (סתם סיבה טובה לחגוג חתונה בגלריה :] ), אטרקציה מרשימה ביותר אשר במסגרתה נורים זיקוקים לשמיים ברגעי השיא של האירוע (לאחר שבירת הכוס של החתן, למשל).


זיקוקים בחתונה
זיקוקים הם גם חלק מאטרקציה נפוצה בגני אירועים

היכן ניתן להזמין אטרקציות איכותיות?


ראשית, חשוב להבין כי אטרקציות לחתונה מומלץ מאוד להזמין מחברות שצפיתם בפעילותיהם באירועים בהם התארחתם, או לחילופין מחברות עליהן המליצו לכם מכרים או בני משפחה קרובים ואמינים.

הסיבה - הזמנה של אטרקציות מחברות לא מקצועיות או בינוניות ברמת האטרקציות עצמן, עלולה להעיב על חלקים מהאירוע דבר העשוי להוביל להכשלת האירוע כולו.


דבר נוסף שממנו מומלץ להימנע הוא הזמנת אטרקציות לחתונה מחברות/אנשים פרטיים העוסקים בכך "בין היתר" , כמו תקליטן או צלם, שלעיתים קרובות מציעים אטרקציות לחתונה כחלק מעסקת חבילת המוזילה את העלויות באופן משמעותי. גם במקרה זה, הסיבה העיקרית אשר בגללה יש לסרב להצעות מסוג זה, היא הימנעות ממצב אשר בגללו יהפוך היום החשוב ביותר בחייכם מששון לאסון.


דוגמא לצורך הבנה בסיסית: צלם אירועים, יוקרתי ככל שיהיה, ככל הנראה אינו כימאי מוסמך אשר מתפעל זיקוקים באופן מורשה- וזיקוקים, כידוע, הינם מתקני נפץ אשר בשימוש לא נכון עשויים לגרום לנזק רב ולחבלות קשות.


גלריה 279 עובדים עם מיטב אנשי המקצוע בתחום האטרקציות לאירועים ובפרט לחתונות. במידה ותרצו שנעזור לכם באיתור ספקים איכותיים, מוזמנים ליצור עימנו קשר.


bottom of page