top of page
Beef Steak

מגשי אירוח בשריים בחיפה והקריות

כשר

מבית גלריה express

כמעט בכל אירוע בימינו, ימי הולדת, מפגשי חברים, אירועים עסקיים וכו' המארחים מעדיפים להזמין מגשי אירוח בשריים ואוכל מוכן מאשר להתחיל למנגל ולבשל, בעיקר כשמדובר בכמות גדולה של אנשים. הפתרון הזה הפך עם הזמן ליעיל יותר וטעים מאוד עבור כולם.

 

גלריה express מציגים מגשי אירוח עם מנות ברמה גבוהה ומטעמים מיוחדים.

1
Gallery 279 - 043.jpg

למה לבחור גלריה אקספרס?

  • אולם אירועים בוטיק, המשלב אומנות ומטבח כשר באווירה פסטורלית וסגנון מודרני. אנחנו מתאימים את עצמנו לכל אירוע אם אינטימי או גדול יותר, גם בעיצוב המקום וגם במנות הקולינריות המגיעות אליכם הישר מהמטבח, על מנת שכל האורחים יוכלו ליהנות מחוויה טעימה שלא ישכחו.
     

  • מגשי האירוח הבשריים שלנו מגוונים במטעמים ומנות כשרות ויוצאות דופן. אנחנו דואגים לכם לכל המנות החדשות והטריות ביותר עם קינוחים מפנקים בסוף. לכל אירוע אופי משלו, לכן השף מוביל את התפריט בהתאמה אישית לבקשות ולצרכים שלכם. 
     

  • עם ותק בתחום האירועים וניסיון של שנים, למדנו איך לבחור עבורכם את הטוב ביותר ולדאוג לכם לכיבוד ברמה הגבוהה ביותר שיתאים לאופי האירוע שלכם. התפריט העשיר שלנו מתחדש עבורכם כל הזמן, אחרי שאנחנו דואגים לכם למנות האיכותיות ביותר, אנחנו דואגים גם לנראות ולפרטים הקטנים על מנת ליצור אווירה יוקרתית באירוע. 
     

  • כל מגש אירוח בשרי שיוצא באירוע שלכם יעורר תיאבון בכל אורח ותוכלו להנות ממגוון רחב, נשאר לכם רק לבחור. אנחנו מתחייבים להעניק לכם חוויה חד פעמית, תוכלו להתרכז אך ורק באירוע שלכם בזמן שאנחנו נדאג לכל השאר. 

מה יש במגשי האירוח הבשריים?

מגשי האירוח שלנו עמוסים במנות בשריות ומטעמים קולינריים מיוחדים, החוויה שלכם ושל האורחים באירוע משתדרגת באופן אוטומטי. הדבר החשוב ביותר באירוע הוא הכיבוד, אנחנו מספקים לכם את מגשי האירוח הטעימים והטריים ביותר ומתאימים לכם את המנות לבקשתכם האישית.

יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם לכיבוד קולינרי וטעים עבור האורחים, כזה שלא יפסיקו לדבר עליו גם אחרי האירוע. מגשי האירוח הבשריים הם כשרים והתפריט שלנו עשיר במגוון מנות מחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר. אנחנו שמים דגש על כל הפרטים הקטנים, בליווי של שף הבית שלנו הדואג לכם לחוויה קולינרית יוצאת דופן.

מגשי האירוח הבשריים כוללים:

מיני פיתה בטעמים, כריכים מבצק פרעצל, סנדוויץ' קרואסון, סושי טורטיה, קיש צרפתי, בייגל אמריקאי בטעמים, ג'בטינה, מיני באן, לזניה בשרית, שקשוקה, מאפים מלוחים, מגוון סלטים, פלטות שונות (ירקות, עלי גפן, אנטיפסטי, חצילים, לחמים ועוד), קינוחים מיוחדים ועוד מטעמים מפנקים.
 

DSC_8379.jpg
bottom of page