top of page

שירותי קייטרינג בחיפה בדיוק לטעם שלכם

אנחנו יודעים כמה מלחיצות ההכנות לקראת האירוע, לבחור במקום מושלם עבור האירוע החלומי שלכם, לדאוג לכל האורחים והכי חשוב - לוודא כי הקייטרינג שתזמינו או מטעם המקום, יספק חוויה קולינרית יוצאת דופן וכזו שהאורחים שלכם יזכרו לעוד המון זמן. אבל איך אפשר לדאוג שמגוון המטעמים יתאימו במדויק לאורחים השונים? זה נשמע כמעט בלתי אפשרי, אבל לא כאשר מדובר בקייטרינג של "גלריה 279". תהיו בטוחים כי הפתרון המושלם לכל אירוע, קרוב אליכם מתמיד.


שירותי קייטרינג בהתאמה לכל אירוע


ישנם יתרונות רבים לשירותי קייטרינג, אבל המשמעותי ביותר הוא היכולת להתאים אותם לכל אירוע. בין אם מדובר על אירוע חברה, כנס עובדים, אירוע פרטי בבית, חתונה או בת מצווה, תוכלו לקבל את אותו מגוון מטעמים ברמת איכות מהגבוהות ביותר.


הרבה מסיקים כי קייטרינג הוא קונספט המותאם לאירועים מסוימים, אך זו הטעות הראשונה, כי אתם לא יודעים אפילו מה אתם עלולים להפסיד. ישנם מאות חברות המספקות שירותי קייטרינג ברחבי הארץ, אבל מה שהופך את חברת הקייטרינג למוצלחת באמת, הוא המגוון הרחב והמתחדש של המאכלים לצד שמירה על טריות המוצרים ועונג מטריף מכל ביס ובכל מנה.



אירוע קולינרי בנוף החיפאי


זה לא משנה אם אתם חוגגים באירוע קטן או גדול, כל עוד אתם בוחרים בחברה הנכונה לקייטרינג לצד נוף משגע של העיר חיפה, אתם לא צריכים יותר כלום. אומנם יש שפע של חברות קייטרינג בכל אזור, אבל את הקייטרינג של "גלריה 279" תוכלו למצוא רק במקום אחד.


החוכמה בבחירה של חברת בוטיק עם ניסיון כל כך עשיר בענף האירועים, תוכל לתת לכם שקט נפשי עד אחרי סיום האירוע לפחות. וכנראה שגם אחרי, כאשר תגלו כי האורחים נהנו מהמטעמים בצורה יוצאת דופן ולא הפסיקו לדבר על האירוע המדהים שאליו הוזמנו.


על ידי בחירה של המנות המדויקות ביותר לטעמכם, בליווי של צוות מקצועי ושף הבית של המקום, תוכלו לישון בשקט, לנוכח העובדה כי הקייטרינג שלכם בטוח והולך להיות מושלם. אנחנו סומכים עליכם כי אתם יודעים מה הכי טוב לאורחים שלכם - תסמכו עלינו עם המטעמים המטריפים שאנחנו מכינים לכם ומהחוויה הקולינרית המטריפה שכולם יהנו ממנה.


אוהבים אוכלים איכותי? זה המקום שלכם לאירוע


לכל אירוע אופי משלו, לכן ישנה חשיבות בהתאמת התפריט של שירותי הקייטרינג לאירוע עצמו, אם זה מבחינת קונספט האירוע ומבחינת כמות האורחים. כאשר חברת הקייטרינג ערוכה כראוי לכל אירוע, תוכלו להיות בטוחים כי התפריט תמיד יהיה איכותי, מגוון ומותאם לאירוע היוקרתי שלכם. אולם האירועים של "גלריה 279", מציע לכם מטבח כשר עם מנות קולינריות טריות בסגנון מודרני, זאת בזכות השילוב האומנותי של המקום עם המטבח העשיר ושף הבית.


שירותי הקייטרינג של "גלריה 297"


אנחנו יודעים שישנם הרבה אנשים, שכשרות המקום והאוכל חשובה להם. מעבר לשמירה על הכשרות, זוהי תעודה נוספת לאיכות האוכל והקפדה על טריות המוצרים וכל המרכיבים השונים. בזכות התפריט העשיר והשירות המקצועי של שירותי הקייטרינג של "גלריה 297", לא תצטרכו לדאוג אף לרגע בכל מהלך האירוע.


יש מי שידאג לנראות מעוררת תאבון של המנות, לחידושן בעת הצורך ואף לקינוחים המפנקים בסוף. אנחנו מבטיחים להעניק לכם ולאורחים חוויה קולינרית מדהימה, בה תוכלו להיות מרוכזים אך ורק באירוע. כל מה שישאר לכם לעשות, זה רק לתת לנו לעשות עבורכם את כל העבודה.

bottom of page