top of page

בת מצווה בחיפה: 3 סיבות לחגוג בגלריה 279

האירוע הראשון הגדול והמרגש בחייה של כל ילדה, הוא אירוע בת המצווה שלה. כבר בציון יום הולדתה ה-12, כל ילדה זוכה לחוות אירוע אשר מסמל את בגרותה ואת המעבר שלה מילדה לנערה. עם השנים חגיגות האירוע הפכו ליותר מגוונות ועם המון אפשרויות ואטרקציות שונות, כך שהבחירה באירוע המושלם הפכה לקשה יותר. אז איך תרימו אירוע בת מצווה מפואר ומיוחד? "גלריה 279" כאן על מנת לעזור לכם לבחור במקום, באוכל ובהפקה אשר יתאימו באופן אישי למה שהילדה שלכם תמיד חלמה עליו.


למה בכלל חוגגים בת מצווה?

על פי היהדות, כל ילדה אשר מגיעה לגיל 12, הופכת לבוגרת בכך שהיא מחויבת לכל מצוות התורה כאישה בוגרת ואחראית. בעבר הרחוק, בניגוד לחגיגות בר המצווה, לא היה נהוג לחגוג את הגעת הבת לגיל מצוות, אך כבר בתחילת המאה העשרים היחס השתנה ורבנים עודדו את חגיגות בת המצווה בדומה לחגיגות בר המצווה, על מנת לחזק את שמירת המצוות בקרב בנות ישראל.


על פי ההלכה, אין טקס מסוים אשר מוטל על הבת אשר מגיעה למצוות. עם זאת, בקרב חילוניים ומסורתיים בישראל ובקהילות יהודיות ברחבי העולם, נהוג לקיים מסיבה גדולה לחגיגת בת המצווה אם זה במסעדה, בבית או באולם אירועים. על פי הנהוג כיום בעולם המודרני, הנערה אשר מגיעה לגיל מצוות, חוגגת בסמוך לתאריך יום ההולדת שלה. בדרך כלל החגיגה תכלול מוזיקה, אוכל, נאום מצד המשפחה וכלת השמחה, קליפ בת מצווה מושקע ועוד.


את הבת מצווה הזו כולם יזכרו!


מגוון העיצובים והקונספטים אשר רק הולכים ומשתדרגים הוא לא נגמר, אך עם זאת כיום הדגש הוא לא על גודל המקום שבו תציינו את האירוע החשוב, אלא על ההפקה, היוקרה והאיכות של המקום. ולא תאמינו איך אירוע בוטיק פרטי בצפון, יכול להפוך כל אירוע בת מצווה למדהים, מפואר וקל לתכנון הרבה יותר.


יש רשימה של דברים אשר צריך לקחת בחשבון רגע לפני תחילת הקמת האירוע, התכנון הראשוני הוא החשוב ביותר ועם צוות מקצועי כל ההכנות יהיו הרבה יותר פשוטות עבורכם, תוכלו לחסוך זמן רב. כל האזורים בגלריה 297 מעוצבים באופן מודרני ויוקרתי, זאת על מנת להעניק לכם ולאורחים את החוויה הטובה ביותר, עם מנות שף, אווירה ייחודית וצוות מקצועי - תקבלו שירות אישי ועוטף בכל שלב עד אחרי הערב המרגש.


חוויה של פעם בחיים - במיקום מנצח


ישנם אלפי לוקיישנים שונים באזור הצפון, אשר יכולים להתאים לכל חגיגה עם כל כמות אנשים, אך השאלה האמיתית היא, אם לבסוף תקבלו את ההפקה והאירוע שעליהם חלמתם? ישנה חשיבות אסטרטגית למקום שבו תבחרו, ולמגוון השירותים אשר יוענקו לכם מתחילת התכנון. כמה נוח וכיף זה כשהאירוע בת מצווה הוא ממש כאן בחיפה, קרוב אליכם ואל האורחים.


המטרה של "גלריה 279" היא לספק לכם את האירוע עם השירותים הטובים והאיכותיים ביותר, גם עבורכם וגם עבור האורחים - נעזור לכם בבחירת המיקום על פי הצרכים המתאימים לכם, מקום חניה לכל אורח, בחירת המוסיקה והעיצוב ועוד.


היתרונות באירוע בת מצווה עם גלריה 279

  • אווירה מודרנית וייחודית - מה שמבדיל את האירועים של "גלריה 279" מכל אולם אירועים אחר, הוא העיצוב הפסטורלי והנקי של המקום, יחד עם אינטימיות ואפשרות לחגוג כל אירוע בוטיק בדרך יוקרתית ובחוויה יוצאת דופן.

  • מנות השף - לכל אירוע מובנה תפריט בהתאמה אישית לאופי האירוע והדרישות שלכם, בזכות שף הבית תוכלו ליהנות מחוויה קולינרית מדהימה ולהיות בטוחים כי האורחים שלכם יצאו שבעים ומרוצים ממגוון מטעמי המקום שתוכלו להציע להם. המטבח של "גלריה 279" משלב תפריט כשר ומוצרים מהאיכות הגבוהה ביותר.

  • מעטפת מקצועית - מהרגע בו בחרתם בנו, אנחנו שלכם. אנחנו יודעים כמה יש לכם כעת על הכתפיים ואין לכם מה לדאוג, כי הצוות המקצועי שלנו ידאג לכם בכל שלב ולכל דבר שרק תצטרכו עבור האירוע המושלם. צריכים לדאוג לספק? צלם? תקליטן? עיצוב על פי קונספט מסוים? נסייע לכם בדגש על כל הפרטים הקטנים על מנת שתוכלו ליהנות מהתכנון ומהאירוע כמה שיותר ללא התעסקות מיותרת.


אם אתם עדיין מתלבטים ולא יודעים במה לבחור עבור אירוע בת מצווה חלומי של פעם בחיים, אתם מוזמנים להתרשם ממאגר התמונות מאירועי בת מצווה שהקמנו בעבר ומסיור וירטואלי במקום. רוצים לשמוע עוד פרטים? דברו איתנו והצוות של "גלריה 279" ישמח לסייע לכם ולענות לכל שאלה.

bottom of page