top of page

חתונת חורפית? סיבות נהדרות להתחתן דווקא בחורף

עודכן: 22 באוק׳ 2019

האביב והקיץ מציינים את עונת השיא לחתונות בישראל, אך לעונת החורף יש רומנטיקה מסוימת משל עצמה. אופנת החתונות החורפיות מעוררת תיאבון בשנים האחרונות בקרב מאורסים רבים, אוכל עשיר ולבבי עם טעמים ייחודיים בשילוב עיצוב מיוחד ויתרונות של תמונות מרהיבות הוא משהו שהאורחים שלכם תמיד יזכרו. אספנו עבורכם חמישה סיבות נהדרות לשקול חתונה בחורף.


חתן וכלה מצטלמים בחורף


1. התמונות שלכם ייראו אחרת

צלמי חתונות יסכימו שהחורף מספק תנאי תאורה טובים בהרבה. התמונות שלכם גם ייראו שונות בגלל הנוף החורפי, והצבעים השונים של השקיעה.


2. אופנת חתונות חורפיות היא יפיפייה

שמלת כלה חורפית מאפשרת להוסיף דרמה ואביזרים אלגנטיים. למשל שרוולים ארוכים, שכמייה, צעיף, כפפות ופרווה מלאכותית. יתרון ענק נוסף הוא שהאיפור שלך ייראה מושלם לחלוטין במהלך כל היום.


3. אוכל עשיר ולבבי

אחד מהדברים הזכורים ביותר בכל חתונה הוא האוכל. בחורף בדר"כ מגיע תפריט עשיר יותר עם מגוון טעמים שונים ומפנק עם קינוחים יפים שישארו גם הם לאורך זמן יציבים וטובים יותר בשולחן.


4. החורף מאפשר עיצוב יוצא דופן

חתונה חורפית פותחת מגוון חדש לחלוטין של רעיונות לעיצוב וסגנון. למשל, עלי אלון יבשים כתחליף לקונפטי ופרחי כותנה כדי ליצור אשליה של שלג על השולחנות.


5. האולמות והספקים יותר ברי השגה

בעונת החורף ניתן למצוא הרבה יותר תאריכים וגמישות בבחירת הימים לחתונה. גם ספקים כמו צלם, תקליטן, מפעילי אטרקציות ועוד - קל הרבה יותר למצוא בחורף. מה שגם ישנה גמישות עם המחירים.

בנוסף, חפשו אולם שמביא איתו תחושת חורף נעימה ואינטימית.


בסך הכל, חתונה חורפית יכולה להיות קסומה לא פחות כמו חתונה בכל תקופה אחרת של השנה.


רוצה לקבל הצעת מחיר לחתונת חורף בקונספט אינטימי וחמים? נשמח לעזור עם פגישת היכרות וסיור באולם שלנו >> לתיאום ויצירת קשר

bottom of page